TelleT

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Nätterna är långa

Av tellet - 26 mars 2010 00:43

Mitt dygn är verkligen inte som det ska, vaknade runt 17:00 idag. Gick och la mig 13:00. Hade så extremt tråkigt förra natten, inga sociala som var vakna (vad hade man förväntat sig då vid den tiden) Så man fick ett ryck och började installera World of Warcraft efter ett års break från spelet. Fast jag orkar inte köra retail då det är meningslös att betala för att få spela, så man började lira på WoWgasm privatserver.


Nött upp en warlock på level 55 så man kunde skapa en Death Knight, fått upp den till 70 nu.


Xfire hade ett event ikväll , man fick spela counter-strike med pro-spelaren "SpawN" på en public server. Körde runt 15-20min sedan vart man less. Dock fick jag en magisk bild från den perioden.


TelleT vs. SpawN = One Knife Kill


 



Gjorde en kort film av fragen också, men det strular när man försöker ladda upp klipp på Youtube. Får väl bli någon annan gång.


Nu sitter man och glor på klassikern "En Fyra för Tre" , har extremt tråkigt och saknar min älskling  så fruktansvärt mycket!



Hoppas du är nöjd nu ;)

Puss <3

 
 
Ingen bild

Johanna

26 mars 2010 01:08

Ditt dygn är kaos hjärtat!
WoW är meningslöst spel helt enkelt ;)

Naw sötplutt ;3 Saknar dig med ska du veta

 
Youtube Klassiker

Youtube Klassiker

30 juni 2010 01:42

Najs blogg

http://youtubeklassiker.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tellet - 9 september 2010 11:40

Minskad vikt: 3kg Början på veckan gick bra, sedan när man hade varit utan bröd, ris eller potatis i 4 dagar så fick jag nog. Så jag kör nu GI med lite kolhydrater inkluderad, cyklat till vännäs fram och tillbaka några gånger per vecka. Man...

Av tellet - 30 augusti 2010 14:55

Day 1 Idag ska jag äntligen prova på GI-Metoden och försöka tappa några kilon! Vikt nu: 92kg Mål: 75-80kg Kommer uppdatera varje måndag med vikt och berätta lite hur veckan har gått. :) Saknar dig Johanna <3 ...

Av tellet - 15 april 2010 19:36


Glömde helt bort att skriva att jag och älsklingen fick en spontan idé i lördags, brorsan skulle till stan och jobba så kom vi på att man kunde ju fara och se på bio!   Det vart "I Love You Phillip Morris" med Jim Carrey (Min favorit skådespelare...

Av tellet - 14 april 2010 16:34


Nu har man inte skrivit på ett tag, åkte till Nalovardo (Sorsele) med föräldrarna + brorsan och hanna den 1/4. Var 2 år sen jag senast åkte skidor, så det var riktigt skönt att göra det igen! Efter första dagen så fick jag lite träningverk i vänster ...

Av tellet - 1 april 2010 01:30

Nu har man varit vaken sen 5 imorse, man börjar bli som en levande zombie känns det som. Ska man fara till Sorsele (Nalovardo) imorgon, nyss packat som en tok! Ska bli härligt att äntligen få testa mina nya skidor! :D   Jon Olsson Limited Edition...

Xfire - Status

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Klocka

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Den är snygg
 Den är väl okej
 Gör om, gör rätt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv

Senaste inläggen

Besökare

Free Counters

Ovido - Quiz & Flashcards