TelleT

Alla inlägg under april 2010

Av tellet - 15 april 2010 19:36

Glömde helt bort att skriva att jag och älsklingen fick en spontan idé i lördags, brorsan skulle till stan och jobba så kom vi på att man kunde ju fara och se på bio!


Det vart "I Love You Phillip Morris" med Jim Carrey (Min favorit skådespelare!)



  


Filmen var lite annorlundare än jag hade förväntat mig, en ovanlig roll för Jim Carrey. Man vart lite chockad när man insåg vad filmen egentligen handlade om. Men som i alla andra filmer så är det alltid lite komedi inbakad, vilket jag gillar skarpt! Denna film var helt klart sebar, ni borde checka in den!


Betyg: 



Johanna <3

Av tellet - 14 april 2010 16:34

Nu har man inte skrivit på ett tag, åkte till Nalovardo (Sorsele) med föräldrarna + brorsan och hanna den 1/4. Var 2 år sen jag senast åkte skidor, så det var riktigt skönt att göra det igen! Efter första dagen så fick jag lite träningverk i vänster knä (som jag opererade för några år sedan) men det gick över lika fort som det dök upp.


Kunde endå inte åka så mycket eftersom jag fick så ont i fötterna, man har ju ärvt moderns breda fötter så det är alltid så att om något passar på längden så är dom för trång på bredden. Men då fick jag låna hasses pjäxor som är lika bred bak som fram. Skulle åka hem på tisdagen den 6e April , så det vart att åka oavbrutet från 10:00 till 16:00 då liftarna är igång. Det komiska var att jag inte hade någon träningsverk på onsdagen, har dock ont i nacken och det har jag fortfarande!


  Riktigt härligt må jag säga! Så fick man äntligen prova sina Jon Olsson skiis ;)


Sedan for man hem och tog det lugnt tills i fredags. Då kom älsklingen till mig och vi hade det mys som vanligt! :) <3


Så nu igår åkte man buss till Byske och ska vara hos babe någon vecka, har man blivit sjuk också! Hosta, slem och ont i halsen. Känns som man inte kan andas på morgonen, inte okej!


Nu sitter man och mixtrar vid dumburken medans Johanna är ute med hero på en cykeltur , ska man ställa sig och laga mat om någon timme. Det ska bli Fläskfilé med vitlöksostsås och stekt potatis, det är så gott!


Men nu tror jag det vart tillräckligt med text för idag!


Peace!


Jag Älskar Dig Johanna <3

Av tellet - 1 april 2010 01:30

Nu har man varit vaken sen 5 imorse, man börjar bli som en levande zombie känns det som. Ska man fara till Sorsele (Nalovardo) imorgon, nyss packat som en tok! Ska bli härligt att äntligen få testa mina nya skidor! :D


Jon Olsson Limited Edition

 


Blir man där över påsk, sedan ska älsklingen komma hit och vara med mig. Ska blir så underbart detta! =D



Jag Älskar Dig! <3

Xfire - Status

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Klocka

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Den är snygg
 Den är väl okej
 Gör om, gör rätt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv

Senaste inläggen

Besökare

Free Counters

Ovido - Quiz & Flashcards