TelleT

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

Vecka 2

Av tellet - 9 september 2010 11:40

Minskad vikt: 3kg


Början på veckan gick bra, sedan när man hade varit utan bröd, ris eller potatis i 4 dagar så fick jag nog. Så jag kör nu GI med lite kolhydrater inkluderad, cyklat till vännäs fram och tillbaka några gånger per vecka.


Man känner att det blir mycket jobbigare att motionera när det är lite kallare ute.


Hoppas man fortsätter gå ner lika fort resten av tiden, men så funkar det ju inte sorgligt nog!


Saknar dig min älskade Johanna <3

 
 
Johanna

Johanna

15 september 2010 23:11

Duktig du är min man =) Snart ses vi!!!!

http://haltbananskal.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tellet - 30 augusti 2010 14:55

Day 1 Idag ska jag äntligen prova på GI-Metoden och försöka tappa några kilon! Vikt nu: 92kg Mål: 75-80kg Kommer uppdatera varje måndag med vikt och berätta lite hur veckan har gått. :) Saknar dig Johanna <3 ...

Av tellet - 15 april 2010 19:36


Glömde helt bort att skriva att jag och älsklingen fick en spontan idé i lördags, brorsan skulle till stan och jobba så kom vi på att man kunde ju fara och se på bio!   Det vart "I Love You Phillip Morris" med Jim Carrey (Min favorit skådespelare...

Av tellet - 14 april 2010 16:34


Nu har man inte skrivit på ett tag, åkte till Nalovardo (Sorsele) med föräldrarna + brorsan och hanna den 1/4. Var 2 år sen jag senast åkte skidor, så det var riktigt skönt att göra det igen! Efter första dagen så fick jag lite träningverk i vänster ...

Av tellet - 1 april 2010 01:30

Nu har man varit vaken sen 5 imorse, man börjar bli som en levande zombie känns det som. Ska man fara till Sorsele (Nalovardo) imorgon, nyss packat som en tok! Ska bli härligt att äntligen få testa mina nya skidor! :D   Jon Olsson Limited Edition...

Av tellet - 26 mars 2010 01:06

Denna guide förklarar för dig hur du ska göra för att ta bort allt som ligger på datorn, samt hur du installerar Windows XP efter detta.   Ta din Windows XP skiva och lägg den i datorn, sedan är det bara att vänta på att datorn ska starta skivan ...

Xfire - Status

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Klocka

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Den är snygg
 Den är väl okej
 Gör om, gör rätt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Gästboken

Arkiv

Senaste inläggen

Besökare

Free Counters

Ovido - Quiz & Flashcards